6 de gen. 2010

PER REIS ...MATAGALLS !


Us deixo les fotos i més tard em poso a dir-vos com a anat.
Ara ja és més tard: Bé, que passa l'endemà del dia de reis? .... no passa res, només que tothom està veient com els diners gastats en regals passen a un racó, i ja està. Davant d' aquest panorama i atès que hi ha una treva de pluja. Agafo el cotxe i m'enfilo per l'Eix Transversal fins el Coll de Revell, on surto i agafo la carretera de Viladrau fins el trencant de Sant marçal, on arribo a les 11,30. Surto del cotxe i ... collons quin fred que fot!. Observo i veig que la muntanya del Matagalls està coberta pels núvols, ha nevat fins bastant a prop. Em fa mandra, però fa molt de temps que no pujo per aquest camí, així que em bellugo per agafar calor i prenc els bastons, la motxilla., una mica d' aigua i amunt. Pel camí trobo un solitari com jo que no diu ni piu, dons ell s' ho perd, jo faig la meva i deixo que passi davant i el vaig seguint al meu ritme de passeig. uns 200 mts. per sobre de Sant Marçal ja hi ha neu i boira, però el temps sembla que vol aclarir. La pujada és forta per ací, ja no m' en recordava, i em fa suar una mica fins arribar al Coll Pregon. Ací fa una mica de sol que surt per entremig de la boira (núvol). Ja gaire bé sóc dalt i el cim està ennuvolat, hi fa bastant vent i fa molt de fred. Em retrobo amb el solitari que només intercanvia una paraula .. -jo li dic: fa fred oi? ell em diu: una mica!. Cago'm l' hòstia quins collons de gent volta pel món, que sembla que dalt de les muntanyes sigui com en mig de Barcelona on ningú et carda cas i se t'ignora, l' hòstia! que el donin per relé!. El deixo cagant llets, no vull portar al meu costat un "zoombie". Baixo disparat i el perdo de vista aviat, per fi, estic sòl gaudint de la primera neu del' any. Arribo al cotxe quan sembla que s'ha obert una mica el dia, però continua fent fred. Ja refet, torno a casa on m' espera el "carinyo".. amb el dinar fet!. No ho us ho creieu, m' he hagut de fer uns raviolis farcits de verdura i formatge de La Sirena, prou bons, una amanida, postres i després un te (dels bons). Ah! no he dit res de la direcció del vent al cim, i és que tampoc hauria pogut ser aprofitat per volar, hi feia el vent de SudOest, i per tant.."nocing"!

1 comentari:

Unknown ha dit...

....aixì m'agrada. Es pugui volar o no, el dia s'ha d'aprofitar! Marxo cap a Bellmunt, tot i que crec que el nord serà massa fort i no podré volar. Però l'esmorçar i fer unes quantes fotos no m'ho treu ningú. Si et vols passar fes un truc. Adeu crack!!