2 de gen. 2010

BELLMUNT 20100102



Quines ganes tenia de deixar de tenir els peus al terra. Després de tants dies intentant i sense poder enlairar-me, avui per fi! he pogut volar a BELLMUNT. Aquest matí teníem plans amb la parenta, però una trucada dels meus companys Emili i Txus, em convidaven a pujar al Montseny per intentar volar. Ep! el he dit, que allà dalt potser farà molt de vent i només pujarem a visitar les herbes. Així que els he proposat anar a Santa Brígida (Amer), ja que allí encara que faci nord molt sovint es pot volar, i bé. Ells hi han anat directes i jo agafant l' Eix Transversal m' hi he presentat quan ja anaven a esmorzar. El vent en aquests moments era fort de sud-sudoest. Esmorzem i quan hem acabat hem comprovat que el vent continuava igual. Al camp d' aterratge no hi hi veiem cap cotxe i això ens fa aixecar la sospita que si els de la zona no hi son, és clar que estem equivocats. No volem perdre el temps i enfilem cap a Bellmunt (Sant Pere de Torelló). Abans hem trucat al nostre company Edu que ja hi era i havia volat a primera hora del matí i ens diu que el vent allà és de sud fluixet. Pel túnel de Bracons és una delícia i molt rapit arribar-hi. Deixem un cotxe al cementiri i recollim a l' Edu que gaire bé era dalt (caminant). A la sortida feia un ventet d' aquells que voldríem sempre trobar a tots els envols. No ens ho pensem gens i ja som tots desplegant els parapents. Soc el primer en sortir que encara fa sol i es condensen uns nuvolets davant mateix de la sortida i a la mateixa alçada. Vaig directe a ells i em trobo amb unes fluixetes pujades que no es deixen ni girar de petites i curtes de cicle. Repasso totes les canals de ponent, endolcint el pilotatge davant tots el morros precedents. Res de res, no tiba per enlloc i el vol es converteix en anar cap avall, la qual cosa intento d' allargar el màxim fins posar els peus a terra, de nou. El meus companys em segueixen sense destacar cap cosa que no hàgim notat. Ja la terra, contents per haver realitzat el primer vol de l' any d' una manera improvisada i gratificant. BON ANY !!!! FOTOS:http://picasaweb.google.com/ENRICVOLADOR/BELLUNT20100102?feat=directlink

2 comentaris:

Unknown ha dit...

....tal com dic jo: no ha sigut res de l'altre mon pe`r al menys hem desenganxat els peus de terra !!

...per cert canvia el titol: no hem anat a BELLUNT. Era massa lluny. Hem anat a BELLMUNT que ens quedava més a prop.

Apa fins a la proxima!!

Txus ha dit...

I tant que sí, que com a acabat l'any de mal temps, un volet per desenganxar els peus de terra ens ha anat la mar de bé. I és un bon presagi per l'any que comencem.

Apali, fins la propera