10 de gen. 2010

MATAGALLS NEVAT I VENTÓS

El Matagallas no es deixa!. Aquest matí volíem provar un altra vegada intentar volar de nord el Matagalls i no és possible, és prohibit, és mala llet, és que sé jo....... Les previsions donaven vent suau de nord, nord-oest i ens havíem il·lusionat amb el fet de que avui podria ser el dia. Hem quedat d' hora i a les vuit del matí ja érem al Coll Borderiol totalment equipats, comencem a caminar, en Pep i l' Emili amb esquís de muntanya, en Txus a pèl, i jo amb raquetes de neu. Hi ha molta neu pols, fresca, perfecte per esquiar i seguim per la pista fins sota el Coll Pregon. Continuem fins dalt la carena i en sortir del bosc ja trobem el vent que bufa fort i de sud oest. Tornem enrrera per esmorçar arrecerats del vent i al sol, ja que tothom que baixa ens diuen que al cim fa molt de vent i molta fred. Així que ens descarreguem els equips i esmorzem tranquil·lament amb la esperança de que ens alimentem el vent canvii de direcció i ens permeti volar. Però res, el vent continua bufant fort i la direcció no varia, per tant, decidim anar avall i tornar a casa. La baixada ha estat distreta en veure els esquiadors gaudint de l' entorn i nosaltres perseguint-los pel dret. Cal dir que anar amb raquetes ha estat un encert, m' ha agradat per la facilitat de caminar en la neu pols sense patir massa, és una bona eina. Ja a l' aparcament ens hi trobem una gentada impresionant, famílies senceres jugant amb la neu, gossos, gats i l' hòstia de trastos arreu. Ens hem anat directe al Coll de Revell a fer una cervesa amb patatetes per fer gana i dinar a casa. No sabem si tornarem intentar aquest vol, amb aquesta és la quarta vegada que ho provem i semble impossible. Haurem de pensar-ho molt bé la propera ocasió, si és que hi ha propera ocasió que ens faci decidir-ho.

Unknown ha dit...

no perdem els anims que dissabte volarem !!!

ENRICVOLADOR ha dit...

Mira que m' agradaria poder volar-lo per la cara nord.