6 de febr. 2011

CLAVAT...... CLAVAT...I MIRO EL TERRA!

Aquest dissabte he tingut una sorpresa de pes. Ahir dissabte vam anar a Bellmunt per volar amb el parapent i quan vaig voler aixecar la motxilla del parapent del terra, amb una mala postura em vaig CLAVAR!. Una fuetada a la zona "lumbosacro" (m'ho va dir el metge) em va deixar bocaterrosa al terra sense poder-me aixecar.Passats uns instants, em vaig incorporar amb uns dolors punyents que feien que em flaquegessin les cames i no em passava. L'Elena em va haver de portar a l'hospital de Vic, a urgències, per què em donessin alguna cosa que em calmes el dolor. Vaig sortir d' allà "xutat" amb un injecció intramuscular de antiinflamatori i calmant, i cap a casa a estirar-me.
Avui quan m'he volgut llevar, no podia incorporar-me, fins que no ha fet efecte la pastilleta antiinflamatòria i calmant que m'he pres. I res, ho sento molt. Avui que també ha fet un dia tan bonic...... a casa tancat i patint una mica. A veure quan em dura la broma i puc començar a bellugar-me normalment.

1 comentari:

Unknown ha dit...

osti nanu! ...espero que et recuperis aviat!! ....això no es res per una paio com tu!

Fins aviat!