26 de gen. 2011

L'ESCAPADA DELS DIMECRES-SANTA BÀRBARA

Avui m'he escapat de la feina,mes ben dit, he arribat tard a la feina per una escapada voladora. En Mota m'ha trucat després de dinar i em diu: Anem a volar?, i jo li dic: Sí. Mira que em costa poc dir sí per això. I es que la setmana passada ja vam fer el mateix i no ho vaig publicar al blog (vam fer un vol de baixada sostinguda). Però avui la impressió que teníem a l'envol era de que li faltava una mica de potència al vent. Després de fer unes aixecades de vela per comprovar l'aire, en Mota ja surti no s'enfonsa gens, al contrari, comença a pujar suaument. Jo m'hi afegeixo i en un no res ja som pel damunt la sortida i amunt (hem pujat uns 50/100 mts. pel damunt la sortida). Jo només tenia la intenció de fer un vol de baixada i tornar a la feina!. Volem endavant, per la cresta, faig algun wingower i m'apropo a la sortida i faig un tanteig per aterrar-hi. Torno a fora per agafar altura i ja plantejo l' aterrratge a l'envol i zis...zassss i ja soc aterrat. No caldrà pujar a buscar el cotxe, ja el baixaré jo. Però,cony..cony..cony..., en Mota està plantejant l'aterratge, també, i zissss....zassss,,,, i ja és amb mi. Enhorabona!! això pot ser una festa d'ara endavant, si ja li tenim la mida presa. Ell torna a sortir per aprofitar el vol i aterrar a baix. Jo agafo el cotxe i avall fins l' aterratge on l'ajudo a plegar la vela i de pet a la feina. Quina felicitat!. A més ens hem trobat amb un nou "pìmpollo" de la zona. Hem conegut a en Carles d'Hostalric (volador), el qual ens ha comentat que ja fa un temps que tenia moltes ganes de contactar amb nosaltres per afegir-se a la colla...benvingut! segur que s'ho passarà bé i també ho té al costat de casa seva. Bé, companys no sé què dir, la llàstima és que no tinguem més temps per aprofitar tot el què dona el dia, però aquest lloc, per si algú ho dubte, és la canya!!!! Hi farem coses grans quan la cosa funcioni. Salut!
No hi ha fotos, sorry!