11 de febr. 2011

MIG CLAVAT...... ENCARA!

Ja som divendres i la il·lusió que tenia era que ja estaria recuperat de la clavada del dissabte passat, però no. Encara estic dolorit i no em puc bellugar amb facilitat, tot i que he millorat molt. De fet aquest cap de setmana havíem d' anar a recollir els nous paramotors a València (es van oferir estalviar-nos part del viatge fins Baza), i jo com a veterà en aquest aparell havia de provar-los. Per "sort" ens han trucar dient-nos que encara no estaven llestos i ho hem deixat per la setmana que bé. Això m' ha alleujat una mica per les condicions físiques en les quals em trobo. Em fa il·lusió tornar a tenir un altre paramotor i el grupet que farem pel projecte inicial de creuar la península des de Portugal fins Catalunya (a casa). Hi ha moments que penso que en una altra vida jo era un ocell, per què punyetes m' atrau tant això de deixar de tocar el terra?
Us penjo una foto de dalt la sortida d' Àger amb  ala delta per anar fent boca. Ara he començat la mutació i el meu cervell ja comença a pensar en els planejos i vols diferents amb aquest aparell, (insuperable per mí) i que tantes i tantes satisfaccions m' ha donat.
Demà carregaré el parapent al cotxe per si em trobo amb facultats per fotre'm daltabaix d' alguna muntanya. Tot per gaudir una mica d' aquest dies tant bons que estem tenint i que sembla aviat s' acabaran.
Demà més companys!