5 de nov. 2010

SANTA BRÍGIDA-FABULOSA

Avui divendres tocava escapar-me de la feina i provar la HOOK XS que prendré per anar al Marroc. No sabia com es comportaria essent tant petita i la veritat és que m'ha sorprès gratament. Amb no gaire dinàmica m'he aguantat bé i amb la mica de tèrmica que hi havia (suau i noble) he estat volant tota la tarda, fins que els cicles tèrmics han anat sent més fluixos i com que no tenia qui em baixes el cotxe, he aterrat a la sortida sense problemes. La vela es més nerviosa que la meva, però a la hora de planejar es nota  que vaig passat de pes i perdo molta altura. Ara, és molt divertida en els girs. Hi havia força gent volant (en Geoff i la Judith, en Marc, en Peter i tres nois que no coneixia, més tard ha arribat en Quimi d'Organyà amb un altre company). Tots hem estat volant sense problemes per aguantar-nos fins que n'hem tingut prou. Aquest lloc quan està bé, ho està de collons. Demà toca Montseny per fer un biplaça a un company de muntanya al qual li dec des de fa molt temps i ja en tenim ganes.