28 de nov. 2010

DIUMENGE TOCA ESTIRAR LES CAMES

Avui pensava que no tindria cap possibilitat de volar segon les previsions meteo, així que em disposo a anar a caminar des de Can Vilà fins dalt l' ermita de Santa Bàrbara amb el paquet a l'esquena (allò...per provar si mes no). Després de llevar-me una mica tard quedo amb la parenta amb el pla a fer i es estar fora dues hores per fer la caminada i baixar a peu. M' arribo a Can Via amb el cotxe i l' aparco al revolt de Sant de Feliu, on començo a caminar per la pista directe al torrent. Pujo per les pistes forestals que ja conec i enfilo per alguna drecera que ara trobo neta. En una hora i quart arribo a l' ermita i ...... sorpresa! el vent és encarat i amb brisa constant. Ja preparo la vela i faig alguna foto de rigor, m' enganxo i aixeco el parapent. Soc davant la sortida amb la vela perfecta damunt meu i em llenço a l' aire que em sustenta des del primer moment. No agafo res fins que arribo al morro de ponent de Can Fontseca on trobo una mica d' activitat que em permet fer alguns girs i mantenir l' alçada. Baixa la intensitat i enfilo a l' aterratge on hi arribo amb un marge més que considerable perfer algunes cabrioles fins tocar el terra. Plegar i capo a buscar el cotxe tot menjant una poma estupenda. Fotos:

1 comentari:

Unknown ha dit...

.....para de volar !!!! ....al final et sortiran plomes !!!!