29 de març 2010

RAMS 2010 (LA MONA I EL TORTELL)


No és que siguin parella però van junts a la festa, i és que aquesta diada la tinc sagrada per dedicar-la a la família. Per poder portar el tortell a la meva padrina, i regalar la mona a la meva fiola (que ja comença a ser una doneta). El dissabte tenia una previsió de força ventades i es va complir (excepte a Sant Pere de Torelló on hi va haver gent que va volar fins passat el migdia). Ací a Arbúcies els arbres em parlen, ja que quan es mouen de mala manera, vol dir que fa molt vent arreu. La proposta ha estat anar a caminar pel Montseny. Vam agafat la furgo i ens vam acostar fins el Vilar (la cadena de peatge) i allí va quedar aparcada. Vam començar a caminar per la carretera, fent ziga-zagues per la mateixa pista fins arribar a Coll de Té. Allí vam trencar direcció a la Feixa Llarga, avall fins a Can Puig i seguidament a la furgo. Vam estar caminat durant tres hores, que amb el dia que feia van ser espectaculars (es veia fins Roses). El diumenge al matí vam caminar novament per la riera, tot esperant la hora d' anar a dinar amb la família. A la Corbadora en vam fotre un tec de nassos!. I clar, per fer-lo baixar van tornar caminar per les rodalies de la vila......... fins el cap vespre!. Collons, les cames ja em feien figa i la veritat és que ho he notat. Ara ja només espero la Setmana Santa per anar a Àger i estrenar la temporada d' ala delta i compaginar-la amb el parapent.