26 de set. 2009

DIVENDRES A BELLMUNT


Avui ho explico ràpit. La tarde del divendres me la vaig agafar lliure i vaig decidir anar a Bellmunt per volar amb el parapent.Vaig anar-hi sabent que també hi anava en Domènech i en Gabi per volar amb l'ala delta. El dia no era el què seria, el llevant dominava la sortida. Total que ens hi vam trobar els que ja he esmentat i uns quants pilots de parapent que no podien sortir per això, el vent era fortet de llevant i per tant, d'esquena a la sortida. Però en un moment de vent cero, el pilot que era a la sortida es va posar a correr com un desesperat i per pèls surt...perfecte. A partir d'aquest moment la història ja es va definir.Va marxar tothom, menys jo, que tossut vaig esperar fins que es va amagar el sol. Vaig recollir els trapacols i cap a Sant Pere, a visitar als meus companys Joan i Anna, amb la Joanna que saltava com una pilota als llits elàstics. Després vaig anar directa a casa per la... dutxa relaxant!