28 de jul. 2010

SANTA BÀRBARA-VOL DE TARDA

Aquesta tarda, amb el meu company "Mota", hem anat a Santa Bàrbara (St. Feliu de Buixalleu), ja que el vent pintava bo, i ens hem trobat un vent suau de Sud que ens ha convidat a volar. El Sud, ací, es presenta una mica de través de l' esquerra a la sortida, però quan ja ets fora avances una miqueta i ja et trobes amb un vesant completament encarat i allí.... a volar!. Hem sortit sense problemes, en Jaume primer i després seguidament jo, i automaticament ens hem posat pel damunt de la sortida Hi havia el vent que ens aguantava i una mica de tèrmica que ajudava a pujar uns 50 metres pel damunt del relleu. Ens hem anat creuant i localitzant les tèrmiques que marcaven els estornells, que bojament es cruspien els insectes que ascendien amb l' aire calent. En Jaume ha perdut una mica l' alçada de seguretat i ha optat per anar a aterrar. Jo mentres, he estat batallant amb petites ascendències, rascant els arbres i perseguint els ocells per ací i per allà. Quan m' he separat cap el mig del forat he perdut altura, però he tornat vent en cua fins el vesant anterior i he tornat a recuperar. Ja cap a dos quart de nou he optat per anar a aterrar i fer companyia al en Mota que ja era plegant la vela. Res que amb dies com avui, Santa Bàrbara és ideal per completar una tarda d' estiu (després de la piscina), i agafar gana per sopar. Siau!

1 comentari:

Unknown ha dit...

Nanu em vaig perdre la lliga a Berga, hi volia anar. Llastima! VAs veure les fotos que vaig fer de bellmunt a la lliga? per cert, si vas aquest any al marroc pot ser hi vinc pensa en mi!!