5 de des. 2009

ENCARA QUE SIGUI DE BAIXADA!


Santa Brígida, 16,30h., arribo a l'aterratge d' Amer i per sort en Borrell es brinda a baixar-me el cotxe, i sense aturar-me pugem a l' envol per mirar de sortir. Arribem i en ens trobem amb en Geof i la Judith asseguts a les cadires plegables amb la cervesa a les mans, ja que han donat per acabat el dia de vol. En Joan em prepara la vela i jo em col·loco a la cadira i em poso el casc, olleres i guants. El vent encara permet sortir. Aixeco la vela i apa!. Vaig a l' esquerra, dreta, esquerra, dreta, esquerra, dreta....... cap el morro de l' ermita, giro, dreta, esquerra....ep! no ho dic però estic resseguint els arbres cap avall, sense pujar gens ni mica, però allargo la baixada tant com puc. Apuro tant, que ni aterro al camp, em planto a l' aparcament, al mig de la herbes que hi en el camp.El vol ha acabat!. Bé estic satisfet per què quan era a casa no podia ni imaginar que arribaria, a aquesta hora, i podria volar. I sí! sempre val la pena intentar-ho. Demà serà un altra dia........... per mirar de volarrrrrrrrrrrrr!

1 comentari:

Unknown ha dit...

eii !!! jo he fet un vol de baixada a bellmunt. Adeu!!