30 de jul. 2009

JORNADA COMBINADA (FEINA/FESTA)


Pels qui teniu alguna empresa mercantil, avui ha estat el darrer dia per presentar el comptes anuals al Registre Mercantil dins de termini. És per això que el meu soci i jo hem anat a Barcelona a presentar aquesta documentació d'alguns clients, ja que els de Girona ja els vam presentar fa dies. Però la idea era que si acabavem aviat aprofitariem per donar un tomb amb la moto. A Barcelona hi ha un mon apart, la concentració de professionals és tant alta que allò sembla un formiguer i la infraestructura del Registre és una torre de Babel. Ja els hi ho regalo!

Després d'esperar el torn, ja que només entrar a la planta corresponent et donen un número de tanda com si fos una peixetaria, i ser atès correctament pel personal sortim cagant llets disposats a començar la resta del dia de festa i amb moto. Ara, primer directes cap a la cafeteria de la cantonada de La Campana i endrapar-nos el bocata que de justicia ens mereixiem. Ja menjats, agafem les motos i decidim.......... ummmm....... anem a Andorra? Ok! A comprar? No! a fer quilòmetres!!!!!!!.

BBRRRRRRMMMMMM.......BBRRRRRMMMMM...Directes a l'autovia A2, Esparraguera, Coll Bató, El Bruc, trenquem cap a Calaf, Pons i fins Organyà, on ens aturem a dinar a l'Hotel-Restaurant La Coma, molt bé, per 10 €, tres plats i postre. Després, ja entrada la tarda entrem a Andorra, i sense qui no vol, el soci ja compra colònies per la família, i jo m'ho miro. Anem a la BMW i es compra una pantalla pel casc de color, per poder anar amb les seves olleres graduades, i tot anar punjant-me per que em comprés un casc d'estiu, reixat i molt fresc, i ... que collons...m'el compro! i la veritat és que la portat fins a casa i és molt còmode.

Ens hem ventilat uns 500 km. com aquell qui no vol, i tranquilament.

Demà a pencar i enllestir els pilons que em trobaré quan hi arribi. Que hi farem, la primitiva encara no m'ha tocat!