20 de jul. 2009

FINAL PRE EUROPEU AGER 2009


Els campionats d'ala delta ja comencen a semblar partits de basquet, no saps qui guanyarà fins que no s'acaba la darrera mànega. Aquest any no s'han trobat les condicions ideals d'Àger i s'han fet vols molt interessants amb gols massificats. Això vol dir que hi ha un nivell molt alt per tot arreu del globus terraqui, però hi algun de per ací al costat (madrid) que ha agafat un nivell altíssim amb molt poca edat i en sentirem a parlar durant temps, en Blay Jr. "el niño". Tots els dies s'anaven canviant les posicions i una cagada es va pagar cara. El darrer dia hi havia una diferència de menys de 20 punts entre els tres primers, això volia dir que guanyaria el campionat qui creues la línia de gol primer. Va ser emocionant, donat que el dia era ventós i amb sostre molt baix. Es va decidir fer una proba curta i selectiva amb les darreres balises a Balaguer-Monestir de Les Avellanes-Balaguer (zona especialment difícil), i així va ser. En Jony Durand Jr. i en Primoz van cagar i es va alçar amb el triomf de en Blay Jr.. Us deixo l'arribada del nou campió. Jo ni vaig volar, no volia perdre'm l'arribada d'aquests màquines i vaig anar al gol per probar que amb la observació s'em enganxi alguna cosa bona pels meus vols, osti!.
Fora conyes, quan hi ha esdeviniments com aquests et tornen unes ganes grans de posar-te-hi a un nivell alt, donç està demostrat que quan voles a un nivell alt aprofites els dies fent probes que en condicions normals ni les veus possibles.

Salut.