28 de febr. 2009

SANTA BRÍGIDA (AMER)

Ahir vaig anar a La Cellera a retornar el parapent lluger Coyot Ultraligt (22 m2) amb la gent de Niviuk, el quals m'el van deixar testar durant uns quant dies, la qual cossa el agraixo molt. Les sensacions que en vaig treure han estat del tot positives per plantejar-me tenir un parapent de muntanya dedicat única i exclusivament a aquesta activitat. Després i com que el dia era maco em vaig dirigir cap a Santa Brígida on ja hi habia alguns parapents volant i s'aguantaben. Vaig pujar sol i sense encantar-me gaire preparo l'equip i a volar. Hi habia activitat i volavem pel damunt de la sortida còmodament, fins que el cicle va caure de cop. Per sort habia trincat una termiqueta de 2,7 m/s. i em trobava amb altura suficient com per acostar-me a l'envol i aterrar a dalt. Sort que ho vaig fer, per que ja no va haber cap més altra cicle i després de plegar vaig poguer recuperar el cotxe i vaixar sense perdre temps i tornar a la feina per treballar una mica més. Allí erem quatre pilots més, en Geoff, Judith, Nicki, etc.