20 d’abr. 2009

18/19 D'ABRIL-LLIGA CATALANA ALA DELTA-CASTILLONROI

Cap de setmana inestable, el dissabte La LLiga d' ala delta es fa a Castillonroi, jo estic cansat d'haber treballat el dia abans fins tard al despatx, m'adormo i no veig bé anar-hi precipitadament, a Arbúcies es tapa i comença a ploure, per tant, panxing i sofing tot el dia, es a dir no faig res. Durant el dia truco als companys que son a Castillonroi i em diuen que s'ha fet màniga (Castillonroi-Balaguer i gol a Calaf), només dos pilots han arribat a Balaguer (en Pedro i l'Albert de la Seu d'Urgell), els altres tots a terra!. M'animo i després de posar-me les piles plantejo a l'Elena d'anar-hi, però no hi ha ganes. Anem a dormir i em mentalitzo per anar-hi el diumenge pel matí, posant el despertador a les 7 del matí. A aquesta hora sona... pip pip.., em llevo i surto sol cap a Àger. Hi arribo a les 10 del matí i veig que ja comencen a desenvolupar-se els núvols pel darrera la vall d'Isona, els núvols tots pentinats per la Tramuntana. Pujem a la Roper i allí ja hi ha tots el pilots de La Lliga de parapent, aturats sense fer res amb el vent, fort, de Nord. Ens hi esten una estona i decidim anar unaltra vegada a Castillonroi. Dit i fet, cap allí. Hi arribem a les 13,00 h., amb núvols creixent i poc vent a la sortida que garantís que ens aguantariem amb l'ala. Vaig anar a plantar un pi? i de tornada em decideixo agafar el parapent per probar de tastar la zona. I sí, surto en un bon moment i sense fer res ja sóc per sobre la sortida, collonut, tiro cap a ponent seguint la cresta fins el final i vaig trobant tèrmiques bones que tampoc exploto massa per què vull tornar a la sortida per veure que fan els companys. Hi veig en Juki que també ha portat la vela de parapent que es prepara per sortir, i surt perfecte. Ja hi som els dos anant amunt i avall per la cresta, sortint cap a la vall, tornant a la sortida, etc.. Ja passada mitja hora comença a pujar la intensitat del vent i anem a aterrar. Quan som al terra, veiem que hi ha dues ales que s'estan muntant, són en Josep Maria i l'Alex. Surten en el moment bò i amb la única tèrmica decent agafen alçada fins el núvol i canya cap a Balaguer, passen la ciutat i aterren al costat de la carretera a l'entrada de Bellcaire. Ho han aprofitat prou bé, per que no massa tard ha començat a ploure. I cap a casa tranquilament habent aprofitat la jornada. Salut!