24 de nov. 2009

SANTA BRÍGIDA LA SALVADORA!


He volat!!!!!!!!!!. Sí, sí, després de dues setmanes intentant volar el cap de setmana, ara resulta que s'ha de volar entre setmana. Hi ha condicions collonudes, poca gent, vent perfecte, sol enlluernador, etc., etc., etc.. Aquest matí em tocava fer gestions a Girona, i semblava una premonició i vaig fins a casa, agafo la Hook i la cadira normal i ho carrego tot al cotxe, pensant que si acabo la feina aviat m'acosto fins Santa Brígida i si hi ha algun pilot i el dia pinta bé....i és clar, ho aprofito. La feina ha anat bé i a 1/4 de 2 ja havia acabat i directe cap a Amer, on em trobo amb en Xevi que sense perdre temps em carrega i cap amunt. Som dalt i el vent està collonut, fluixet però que ja aguanta (hi ha el N1 volant i aterrant dalt). Coincidim amb varis pilots, en Sergi, n'Edu, i dos més que no sé com es diuen però que conec de vista. Ens saludem tot preparant l'equip i vinga ja som amb la vela damunt i surto cap amunt. Al principi costa una mica superar el nivell de la muntanya, però poc després ja trobo tèrmiques que em deixen pujar uns 200 mts. per damunt, i amunt i avall el vol és fàcil i entretingut. Volo durant 3/4 d'hora i baixo a aterrar per arribar a la feina a l'hora de començar. Però no sense fer una tiradeta cap al davant i tornant a l' aterratge vent en cua i fent alguns wingovers de content que estava. I res, que s'ha d'estar sense treballar per poder aprofitar els dies bons que ens deixa la tardor-hivern. Quan serà que ens toqui la "primitiva" per poder estar tranquil esperant-els!!!!!!. Salut companys!